Töllsjö i Japan

torsdag 3 februari 2011

Fredag i Tokyo

Vi ar pavag till Ueno for att ata hamburgare.
Jag har tva dagar ledigt och hade en tidig start med joggingrunda runt sjukhuset. Dom stanger av det omradet for bilar pa morgnarna da skolbarn traffikerar gatorna runt sjukhuset.

Jag fick aven mojlighet att mata mina krafter mot flera salary men och office ladies (OL) springandes for att inte missa taget.
Jag joggade pa da jag horde det karaktaristiska klapprandet utav klacksko mot asfalt.
Da lade jag pa ett kol och lamnade dom bakom mig.

En OL var mig dock overmaktig, hon passerade mig pa innerflanken och han precis over gatan innan det blev rott ljus. Den tajta lilla kostymkladda figuren forsvann in i Kamearis harfrisorsfyllda grander.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,