Töllsjö i Japan

fredag 20 augusti 2010

Fashion check resultat

Det var valdigt vad det kommenterades! Jag hade en ganska bred panel, geografiskt och kanske aven modemassigt sett. Australien, Sverige, Indien, Japan och Singapore hade alla representanter i kommenterandet utav min nya acsessoir.
Det forsta jag horde var Johan som pa bred skanska utbrast:
"HAR DU HIGH CHAPARALLSLIPS!?!"

Det var en kul fest. Jag fick aran att agera controller. Controllanten skulle satta igang Mendelsons brudvals nar toastmastern nickade till mig.Pa nan jakla vanster fick jag pa Jack the Knife med Sinatra istallet.
Jag forstar inte om nagon markte nagot nar jag bytte efter nagra sekunder.

Det var kul hur som helst. Tack Mitsue och Mattiaz!

Pontus flogs in ifran Kobe for att agera Toastmaster,
oj med vilken elegans han skotte sin syssla.

1 kommentar:

  1. Tack detsamma! Jag var för nervös för att höra Sinatra faktiskt. : )
    I övrigt var vi minsann ett driimtiim.
    (Men du, Jag är ju Kohokare ju ;) )

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här tack,