Töllsjö i Japan

lördag 28 juni 2008

Hawai!















Jag var som utlovat pa hawaiansk surfarrestaurang igar. Jaklar vilket bra stalle!
Jag blir mer och mer intresserad utav Hawai och har den bla on hogt upp pa min onskereselista.

Denna restaurang ligger i Shinmaruko och drivs utav ett gang, surfare, vad jag tror.
De har langt har, ar solbranda och gar omkring i shorts.















Valdigt trevliga men med en aura utav iver att stanga restaurangen for dagen och dra ivag for att surfa.

Happy hour fran 17-20, olen alltsa endast 350 Yen! Motsvarande 20 spann! Sa det blev ett par stycken.
Vi bestallde in en hawaiansk hamburgare och en sa kallad "Locomoco". Locomoco har jag berattat om tidigare tror jag. Det ar en hamburgare pa en badd utav ris och gravysas.

Hamburgaren hade chilisas och rikligt med krispiga gronsaker. Kottet holl hog klass!
Potatisen lika sa.


Restaurangens dekor var for ovrigt spannande. Surfarmusik och
kitsch, hur det nu stavas.

Jag kommer inte ihag vad restaurangen hette, eventuellt Powers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,