Töllsjö i Japan

måndag 28 december 2009

Infor Daniels dag i Tokyo

I morgon skall jag ha mig en riktig dag bara for mig sjalv i stor-Tokyo.
Jag skall upp tidigt, ata en stadig frukost och ge mig ivag.

Frukostmeny:
Omellette alla Gordon Ramsay* Klicka har for recept
Hardkokta agg av enormt frigaende hons
Natou, japansk jasta bonor som jag lart mig gilla
Kaffe

Kladesval:
Fakeskinnjacka, fiorentinahalsduk, mjuka skor, 35-ars troja, morkbla jeans**

Vart skall jag?
Jag tar Tsukuba express, det minst snabba utav de tre sa jag kan spontanstanna vid nagon utav hallplatserna. Annars fortsatter jag till Akihabara. Dar byter jag till Yamanote-linjen och stiger antagligen av vid Harajuku dar ifran jag bara vandrar omkring.
Nej.. Jag gar ifran Akihabara till Nihonbashi och vandrar langs floden, tar in pa nagon ramenstalle... Nagot sadant blir det nog.

Lunch
Jag skall tamej17 ata riktigt bra idag...

Kvallsmat
Avnjutes hemma i Naggis. Det lutar at sushi. Det finns ett bra sushistalle har om knuten som kommer fa en svensk gast i morgon.

Vad skoj det blir!!

Frugan ar i Korea med svarmor om ni undrar.

* Bra och arg kock
** V-ringad enfargad bomullstroja med vit T-shirt under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,