Töllsjö i Japan

torsdag 7 januari 2010

Igar stegade jag fram

Igar snackade jag och chefen fotboll. Han ar ju engelsman, uppvaxt i Chelsea, men haller pa Fulham. Nar det inte ar jobbsnack ar det Erik Nevlands vristskott eller det senaste restaurangbesoket som avhandlas.

Igar snackade vi aven vilken vag min framtid ska ta, jobbmassigt.
Jag har helt klart forstatt vad jag vill syssla med och vad jag kan.

Chefen lutade sig tillbaka och sade," These kind of conversations allways out after Christmas, thats the time when you start asking yourself, am I doing the right thing or not?!".

Det kan kanske stamma, Julkanslor.
Men jag har aldrig haft klart for mig vad jag vill arbeta med innan.
Och nu nar jag vet sa kanns det bra.
Jag skall dock halla det "Ticking downstairs for a while" innan det hander saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,