Töllsjö i Japan

lördag 16 januari 2010

Uppdatering

Hej!

Pa senaste tiden har det hant en hel del.

- Det ar jakligt kallt i Japan maste jag saga. Nerat nollgradigt med chans till sno framat kvallskvisten. Inget som lagger sig dock.
Fuktigheten och okunskapen om ordentliga vinterklader gor att japanerna fryser natt sa forbannat.
Vidare blir jag alltid lika forvanad over hur man bygger hus har. Det finns en varmekalla som blaser varmluft i rummet. Pa fem minuter ar det varmt och stanger man av varmeflakten ar det fem minuter senare kallt. Kondensen fuktar varje fonster. Mogel hej valkommen!!

- Mina arbetskamrater vagrar ga hem efter jobbet.
Jag minns nar jag arbetade pa H&Ms jattelager pa Hulta i Boras och folk radade upp bakom stampelklockan nar timman var slagen for hemgang.
Har i Shinmisato maste jag tjata pa dom for att fa dom att ga hem. Vi var tvungna att ha ett krismote for att beratta for vara anstallda att dom maste ga hem i tid.

- Jag har ledigt i sex dagar fran och med i morgon.

- Jag har blivit valdigt handlingskraftig och det kommer handa grejjer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,