Töllsjö i Japan

torsdag 18 juni 2009

Hej!

Livet gar vidare. Jag har det sa himla bra igentligen. Jag kan ga in pa Minaminagareyamas basta livsmedelbutik och handla vad jag vill. Jag behover inte bry mig om hur mycket det kostar.
Jag kan prova en ny 5-kilos sack ris ifran Chiba som man inte behover tvatta innan kokning.
Jag kan kopa en pasa riskakor och ol varje dag.
Vill jag laga stekt fisk till frugan sa koper jag vilken fisk jag vill.

Om min och Ayuris ligga-och-kramas-i-soffan-kansla ar starkare an laga-mat-kanslan sa ringer vi hemkorning utan ekonomisk overlaggning.

Jag har det sa bra!
Nar jag var fjorton oroade jag mig mycket for framtiden i hemlighet. Vad kommer jag bli nar jag blir stor osv.. Tank om jag hade vetat att jag skulle fa det sa har bra.

Och CSN-skulden ar avbetald sedan forra veckan.
Framtiden ar ljus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,