Töllsjö i Japan

tisdag 21 juli 2009

Myntricks hamnd

Vad ar det for nyheter med att att Swedbank har ett stort minus i bokslutet?!?
Ar det nagon overraskning!?!

Jag har anda sedan Sparbanken bytte namn till Swedbank anat ugglor i mossen.
Swedbank... Vilket namn.

Sedan undrar jag vart Myntrick tog vagen.
Jagade man ivag Myntrick nar Sparbanken blev Swedbank? Var han inte fin nog kan tanka?!?
Myntricks 80-tals pastell kanske inte matchade sa bra med Swedbanks gulsvarta 2000-tals logga.

Det visste tydligen Myntrick och i Januari 2006 flyttade Myntrick tillsammans med sin mindre kanda kollega Sedel-Kalle till Vilnius i Litauen dar dom planerade for Swedbanks undergang genom att iklada sig rollen som lukrativa Osteuropeiska foretag.

DAR FICK NI!

1 kommentar:

  1. Myntrick ja.. shit, jag har ett kassettband med en radioföljetong om Myntricks äventyr som jag minns att jag brukade lyssna på som 4-5 åring. Kom tillbaka Myntrick, allt är förlåtet!

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här tack,