Töllsjö i Japan

lördag 28 november 2009

Lordag i Minaminagareyama

Vilket kacklande och smagnall vi har pa jobbet pa sistone.... Men min gruppledare Takashi svavar pa moln den senaste tiden och det ar harligt att se honom bara glida omkring och ta i tu med saker och ting. Harligt var det!

Sjalv sa kanner jag mig stark. Det var nagonting med att fylla 30 helt klart. Skjortsnibbarna liksom stracker sig uppat pa nagot satt. Jag tittar lite mer eftertanksamt pa saker nu fortiden.

Imorgon skall jag till Yokohama for en tredagargs utbildning i ledarskap. Det skall bli spannande! Ar det nagon utbildning som intresserar mig sa ar det ledarskapsutbildningar.
Jag aldrig gatt nagon for ovrigt.

Handledarna ar medlemmar i det internationella coaching-forbundet och jag ser fram emot nagra goa "Aha-upplevelser".

Utbildningen borjar forst klockan 16:30 sa jag skall ta mig en promenad i Yokohama innan det satts igang med coachandet.

Finns det internet pa hotellet sa bloggar jag darifran.
Det vantas tydligen brakmiddag sa det kanske blir ett fylleblogginlagg i morgon kvall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,