Töllsjö i Japan

onsdag 16 december 2009

Tollsjo pa jobbet

Jag bloggar ifran jobbet for forsta gangen, det finns en dator i personalrestaurangen.
Det ar flabbigt sorl i bakgrunden och fran TVn strommar piano-musik.

Vanligtvis brukar jag spurta hem efter jag slutat men idag skall jag och en kompis ta en fika pa narliggande LaLaport och jag vantar, med en kopp kaffe. Jag dricker for mycket kaffe helt klart.

Det har varit en varierad godispase till att komma tillbaka till Japan. Lite sott, lite salt, lite hart och lite mjukt.
Som livet sjalvt men pa bara tre dagar.

En tjej pa Hamta Sjalv-avdelningen sade precis:
- "Vilka snygga skor du har!"
- "Tack!" Svarade jag.
- "Snygga skor alltsa, SKOR!" Replikerade hon skrattandes.

Det var inte jag som var snygg alltsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,