Töllsjö i Japan

torsdag 21 januari 2010

Sol i sinne

Aven over Tokyo skiner den, och det kanns lite April-aktigt.
Igar steg temperaturmataren till hela 19 grader efter en manad utav 5-gradig kyla.

Idag vantar mig en spannande dag. Jag gick tidigt upp, beundrade vart nybehandlade middagsbord och begav mig till Tokyo med Tsukuba Expresstag.
Jag skall ha en dag pa stan.

Under min semester har jag pysslat och fixat med bade lagenheten och med med mig sjalv.
Jag har hangt upp tavlor, bland annat min gamle favorit med poliserna som far julklappar iett 30-talets Florens.

For min fysik samt sinnesfrid har jag spenderat nagra timmar pa fotbollsplanen jamte lagenheten.
Det kanns skont att ga ner, trixa lite samt dra en och annan halvvolley.
Jag fick aven behandlat middagsbordet och vaxduken som tacte den vackra bordsytan vek jag ihop och placerade i foradet.
Vilken lyster lagenheten fick! Det lyser skandinaviskt!

Vidare packade jag ihop alla klader jag inte anvander och skankte dom till valgorenhet.
Jag forsokte aven overtala min cykelatt sluta rosta men rosten var for omfattande och jag skall lamna in han nasta vecka pa en avrostningsklinik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,