Töllsjö i Japan

fredag 3 oktober 2008

En kvall i Laketown

10 000 JPY och du far din afganhund badad!

I Chiba syns inte nagon varldsekonomisk kris till utan tvartom frodas kommersen. Det senaste alternativet for den som har nagra slantar over ar Laketowns megagalleria med over 500 butiker.

Jag akte dit i kvall for att kolla laget och det sag ut som manga andra gallerior gor, bara storre.
Det paminde mycket om en flygplats med olika A1-150, B1-320 osv. Dar fanns sadana dar skojjiga horisontella rulltrappor och folk sprang i panik.

De som jag inte sett pa nagot annat kopcentra eller pa nagon plats over huvud taget fick jag dock se. Ett spa, for hunnar! Se har...

Jycken lamnas in bakom dorren i en mycket exklusiv entree och personal tar genast hand om den.
Pa bilden skyndar en spa-anstalld kvinna ivag med en aldre mycket stel labrador med gra har pa nosen.
Jag tror att ett spa-besok vad exakt vad han ville gora idag.

Badkar med en del ganska skrammande utrustning.

Naturligtvis fanns har aven en hel gourmethylla med bakelser for de sma liven.
Pa bilden en aggplantsbakelse.

Nej hundar ar hundar och manniskor ar manniskor. Det finns en klar linje.

Kramer, bara for din hund

Det senaste fran hundmodevarlden.

Allt ifran energitillskott till getmjolk och, ja vad fasen det nu ar. Dumheter om du fragar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,