Töllsjö i Japan

måndag 8 juni 2009

Groll

Bloggen har hamnat i skuggan den senaste tiden. Det har varit grejjer pa gang.
Jag har funderat pa framtiden och moblerat om sval lagenheten som mitt huvud.
Lagenheten ommoblerades under frugans uppsikt men i mitt huvud var det jag som agerade Ernst Kirschsteiger.

Jag har fatt en ny chef, en engelsman med det enormt brittisktsklingande namnet Gavin Harvard-Walls. Gavin ar uppvaxt i London och ett stenkast ifran Fulhams hemmaarena "The Cottage".
Han alskar ol och kvinnor, ar en jakligt trevlig kille med instensiv blick och "jag bar ett kylskap"-gangstil.

Det jag gillar med honom ar att hans ogon brinner en aning nar han pratar om vad han vill gora pa jobbet.
Det ar inte bara bister min och manualrabblande utan det ar mer livserfarenhet och passion som serveras nar Gavin ar i farten.

Det ar fortfarande smekmanad of course men an sa lange tycker jag att han ar en grymt bra "chap".

Det ar just det. En ny chef som ligger lite mer pa ens egen niva, han ar Europee, jag ar Europee. Aven om han ar uppvaxt i Chelsea, London och jag i Storegarden, Tollsjo sa ar vi i alla fall nagorlunda pa samma niva.

Det kommer handa skona saker snart. Det kommer bara bli sa jakla bra. Allt!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra optimismens vindar susa genom bloggen. Jag är själv i en skön acceleration av motivation just nu. Gruppchef i kassan från juli blev bestämt nyligen. Låt oss kämpa vidare mot byråkrati och bakåtsträvan!

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här tack,