Töllsjö i Japan

torsdag 12 mars 2009

Sista dagen innan semestern

Dan fore dopparedan.
Imorgon bar det av till Hawaii och jag kanske kan kora en Tollsjo i Hawaii om det ges mojlighet.

Nar jag var liten horde jag talas om nagon Tollsjobo som atervant efter att ha bott pa Hawaii. Jag
blev enormt imponerad. En varm sommardag steg denne hemkomne legend in pa Rosmaries Livs, jag kommer ihag det val, Andreas viskade: Det ar han som bodde i Hawaii.
Mannen hade Bob Dylan-burr och Hawaiiskjorta! I Rosmaries Livs!

Jag hade inte blivit mer imponerad om sa Carl Lewis hade uppenbarat sig bakom wienerbrodshyllan.

Imorgon skall jag gora upp med mina Hawaiiminnen en gang for alla. Pa riktigt.

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det riktigt härligt under palmerna!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får det riktigt härligt under palmerna!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en trevlig semester!

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här tack,