Töllsjö i Japan

torsdag 23 april 2009

Skandal!

Tsuyoshi Kusanagi, f.d. svarmorsdrom

Tsuyoshi Kusanagi ar medlem i det omattligt populara pojkbandet SMAP och enormt popular i Japan och Syd-Korea.

Alla fem medlemmar ar med i alla tankbara medium samt saljer miljoner skivor.
Tsuyoshi sjalv ar den storste svarmorsdrommen och det klarast lysande japanska idealet som Japan skadat.

Han har gjort en reklamfilmsserie for tvattmaskiner dar han berattar:

"Varje ar.............pa min hustrus fodelsedag................rengor jag var tvattmaskin..............
men detta ar.........fans dar inte sa mycket smuts...................varfor?................

Sedan tittar han in i kameran med en angels oskyldiga blick.

Jag blir alltid sa forbannad varje gang jag ser den filmen. Han hjalper sin fru en gang om aret...

I morse kallades polis till Minato-ku i Tokyo (Tokyos Manhattan) dar nagon forde ovasen.
Det visade sig vara Tsuyoshi sjalv com forde ovasen, naken och full som ett agg.
Svarmorsdrommmen och nationalidolen arresterades och fordes till fyllecell.

Det har varit Japans i sarklass storsta skandal pa senare ar. Mediepadraget ar enormt.
Det ar som kronsprinsessan Viktoria skulle gripas for fylla.

Jag varken mina ogon eller oron. Det var det roligaste som hant under hela min Japanvistelse.

1 kommentar:

  1. Det var helt underbart underhållande nyheter! Jag skrockade rejält rått, belåtet och lite ondskefullt. Jag kan tänka mig att det ligger personliga saker bakom att han flippar, och det är lite tragiskt, men det är helt underbart att tänka på alla smörande megaföretag som förlitat sig på att Tsuyoshis svärmorsdrömsansikte ska sälja deras produkter och tjänster, nu måste avbryta alla reklamer och kampanjer, TV-shower, you name it. Tänk så bräckligt dagens köpsamhälle är. En liten vilsen individ som vill ta några öl och släppa på spänningen får en hel nation att kippa efter andan.
    Sen är det roligt att jämföra vilden av kändisar här och där. Varje dag ertappas någon med narkotika eller utan trosor i väst och ingen höjer på ögonbrynen. mitt inlägg om detta kommer senare. ; )

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här tack,