Töllsjö i Japan

lördag 2 augusti 2008

Mitt Hawaii

Idag blev det biobesok pa nybyggda 109 cinema i Yokohama dar vi sag Batman och sedan blev det restaurangbesok.

Restautangen vi besokte ligger vid Minatomirai Bay Quarters och ar en hawaiiansk sadan.
Dagen till ara provade jag hela tre nya olsorter.

Forst ut blev "Fire rock"; en mork lager med ljus smak enligt etiketten.
Den passade utmarkt till min forratt.

Nasta ol blev en nagot mer exotisk upplevelse da olen var fruktig i sin smak. "Longboard" som olen hette skulle vara en ljus lager och kandes helt klart fruktig och aningen sot i sin karraktar.

Ingen favorit for min del och jag gick raskt pa nasta.
Nasta ol utav de tre som for kvallen var tillgangliga var "Big wave"; det visade sig bli kvallens hojdare.
En liten rackare till ol med spannande smak i valnotskarraktar och en latt beska som retade en till mer och mer.
Jag holl mig dock och Big wave fick min bli min sista ol for kvallen.

Olen ar bryggda pa det Hawaiianska komabrygeriet.

Maten som serverades var ett fyrverkeri i hawaiianska specilialiteter, locomoco, huahua och cobbsallad.

Heltrevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,