Töllsjö i Japan

torsdag 5 februari 2009

Hawaii

Tack for att du paminner mig

Det finns en palm som vaxer pa vagen hem ifran stationen i Minaminagareyama.
Oavsett vader eller arstid sa ser den valmaende ut och paminner mig alltid om palmsondagen som jag alltid ville fira hemma i Sverige men liksom alldrig kom till skott.

Appropa palmer. I Mars skall vi till Hawaii och det blir forsta gangen jag besoker Amerika.

Waikiki Beach, det later i alla fall jakligt bra

Joda, den 15 Mars bar det av till Honolulu och Waikiki beach.
Frugan har planerat resan in i minsta detalj.

Forst hittade hon ett hotell lite langre upp pa stranden.
Att bara hitta ett hotell med bra pris och lage ar inte nog for min lilla hustru sa letandet fortsatte dock och letandet gav resultat.

Hon lyckades fa fram att hotellet jamte det vi valt skulle fa sitt pool-omrade renoverat just nar vi amnade besoka stallet.
En pool i renovering vill man inte ha som utsikt nar man aker till Hawaii sa vi (hon) bytte hotell.

"Vad tycker du?" Fragade hon.
"Jo bra tror jag" Svarade jag.
" Ja, jag har redan bokat sa det spelar ingen roll vad du sager" Svarade hon och sa var den historian slut.

Till Hawaii skall vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,