Töllsjö i Japan

måndag 23 februari 2009

Leavin on an airplane

Idag var jag pa huvudkontoret for att forsoka bevisa att jag ar vard pengarna jag tjanar.

Jag brukar inte besoka huvudkontoret sa ofta och det ar alltid lika spannande,
vad gor alla dessa kontorsarbetande manniskor?

Sjalv nar jag har nagot kontorsarbete att gora ar det oftast i full fart efter lunchen annu tuggandes pa sista lunchmunsbiten, garna hallandes en lada med lingonsylt i ena handen och andra handen fibrilt inknappandes mitt anvandarnamn for att se mina mail.

Idag arbetade jag lite med en legendar pa IKEA Japan, forst hade vi ett litet mote och sedan skulle jag hjalpa till lite grand.
Innan han satte sig reste sig en tjej vid sidan av hans skrivbord med orden "I`m leaving".
Da brast han ut i sang " Leaving, on an airplane" och resten utav personalen i bakgrunden stamde in "don`t know when I`ll be back again".

Sedan foljde skratt.

Ett sadant stalle att arbeta pa tankte jag.

Haftigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,