Töllsjö i Japan

fredag 20 februari 2009

Dundertåget

Dundertåget

Idag hittade jag av handelse bandet "Dundertåget" pa natet.
Forst hittade jag Thunder Express som jag tyckte lat spannande och efter att ha klickat mig vidare hittade jag snabbt aven Dundertåget.

Det var den basta upptackten jag gjort sedan.............ja inte sedan The Creeps men faktum ar att
Dundertåget ar nagonting som kommer farga min var har i Japan.

Jag gillar denna typ utav rak och enkel rock. Soundtrack of Our Lives ar bra att lyssna pa hemma eller pa konsert. Nar man vill ha en lite mer frireligios upplevelse.

Men nar man ar pa vag till eller ifran jobbet vill jag ha enkel, rakt pa sak, pang pa rodbetan, har skall skapet sta, full rulle, dit vindarna bar, dra pa trissor, anda in i kaklet-rock.

Lyssna pa Dundertaget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,