Töllsjö i Japan

torsdag 5 februari 2009

Idag korde jag halvdag pa jobbet.

Jag stamplade ut redan klockan 11 och nu vantar jag pa taget, atandes choklad, lyssnandes pa Soundtrack.
Deras latar paminner om nagonting man hort tusentals ganger fran andra band men det ar sa bra och traffar ratt.

Thrill Me ar ju stulen fran alla stora rockbands riffsnickeri men den ar sa bra sa det gor ingenting.
Sarskilt som om laten handlar om nagon som vill ha nagot nytt i sitt liv.

Det borjar kannas som om 2009 kommer bli ett fantastiskt ar.

1 kommentar:

  1. Jag älskar TSOOL! De har ett grymt flyt i alla låtar. Som du säger mycket låter som bekant men det är så tajt och välgjort så att man myser. Jag har inte köpt senaste skivan än. Nu blir det Itunes-store.

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här tack,