Töllsjö i Japan

tisdag 10 juni 2008

LIVE-rapportering fran Salzburg, i Yokohama, via svensk radio.

Eftersom man inte visar Sverige-matcherna pa TV i Japan far man lyssna pa sr.se.
Det ar OK men Lasse Granqvist ar lite val hetsig for att vara sahar tidigt pa morgonen.
Klockan ar nu 04.19 och jag ar rejalt somnig. Efter matchen ar det bara att ta en kaffe och dra till jobbet. Hur kommer det att ga!?
I gar efter Italien-Holland gick det bra pa jobbet fram till 15-tiden da tunnelseendet borjade gora sig gallande. Jag ar inte van vid dessa kansloanstormningarna pa morgonkvisten. Gor vi tre mal snart gar jag och lagger mig.


Alternativet till sr.sr ar dyr parabol-installation, vilket ar uteslutet. Sedan kan man streama kinesisk pirat-TV, vllket vore helgeran. Da foredrar jag Granqvist-Edstrom.

Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,