Töllsjö i Japan

söndag 15 juni 2008

Ur form.

En utav vara bastsaljare i Cafet ar en italiensk tartbit, Zucchotto. Fran Florens faktiskt, tre F.
Den har aven formen utav Domens kupol, men det ar det nog bara jag som vet.
Hur som helst var det en bit Zucchotto som raddade mig idag.
Jag var verkligen ur form idag och det blev kampigt idag.
Det borjade lungt men sedan valde kunderna in. Som om de kom till IKEA i en enda jattegondol kom de pa en gang.
Haret stod pa anda och skjorta sto rakt ut!

Vid lunch var jag fardig och efter att ha kakat spaghetti med japansk kaviar samt algblad hade jag 35 minuter kvar utav lunchen.
Jag hade valt helt fel bord med tanke pa mitt humor och tankte pa hur jag skulle fly.
Trevliga men alla dessa fragor, samma varje gang! Har du sett Norrsken? Kommer HC Andersen ifran Sverige? Och min favorit; Ar det konstant morker halva aret och konstant ljus i Sverige?

NEJ ERA SVIN!!

Jag bytte dock bord innan utbrottet och kopte en bit Zucchotto i samma veva.
Dagen fick en vandning!

1 kommentar:

  1. Mumin då? Och jultomten bor väl i Sverige? Och fjordar är jättevackert. Går det att sova på sommaren (med tanke på ljuset).. och så vidare, och så vidare.
    Ibland är det jobbigt, ねぇ.

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här tack,