Töllsjö i Japan

tisdag 10 juni 2008

Vilket ar mitt skap?

Annu en dag ar over pa jobbet.
Skulle alla dagar ga sahar fort sa ar jag orolig.
Det kanns som om det var en halvtimma sedan jag steg upp kl.03.30 for att kolla Italien-Holland.
Idag hade vi aven provsmakning utav Vastkustsallad och Laxbaguette.
Den forstnamnde blev en hojdare.
Kocken ville envist veta vilken form gurkan skulle skaras.
Gurkan? Tankte jag. Ar det gurkor i?Dom blev tunna och runda ialla fall.Inga krusiduller.

Vadret ar toppen idag! Det blir ljust runt kl.04.00 vilket jag lar fa erfara i morgon da Linderoth blir utvisad mot Grekland.
Det sag jag namnligen pa winning 11 haromdagen. En vansinningstackling och en dommartabbe.
Men vi vinner anda genom en nyinbytt Allback. Zlatan som ar osynlig i stort sett hela matchen nar hogst pa ett inlagg fran nyinsatte Sebastian Larsson.Nicken tar i stolpen men Allback ar framme och stoter in bollen med smalbenet(!).
Matchen ar da i sin 67 minut.
Fler mal blir det inte och vi vinner en liten Pyrrhus-seger med en slutkord Zlatan och en avstangd Linderoth.

2 kommentarer:

  1. Vilket skåpかー?
    Eftersom du redan sticker ut på jobbet som ljushyad och med annan nationalitet, så tror jag att du markerat ditt skåp för att sticka ut ytterligare. Hmmm, låt mig gissa. Jag tror på nr 42 med det där svarta handtaget. Du valde svart för att du hejar på ÖSK. Har jag rätt?

    SvaraRadera
  2. Jo, glömde sig att det är trevligt att läsa vad som händer igen!
    Och det där kaffet måste jag nog prova, tack för tipset!

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här tack,