Töllsjö i Japan

onsdag 25 juni 2008

Pa kurs

Nu ar jag pa kurs. En tredagars sadan och jag har hittat ett framgangsrecept; mycket mat. Jag anlander en timma innan vi borjar, Funabashi dar kursen halls serverar en utsokt frukost!
Jag ater alltsa ordentligt med korv, agg, ris och gronsaker for att lagga en grund infor dagens provningar.
Idag fanns dar aven hamburgare i stark sas for att krydda tillvaron.

Nar jag vrakt i mig maten blir det svart kaffe. Sedan klarar man sig igenom dagen med enkla fruktstunder fram till lunch.

Imorgon ar det traning igen, pa fredag halvdag pa jobbet och fredagskvall pa surfarrestaurang! (Mer om det nasta gang)
Lordagen bjuder pa ledighetens sotma och sondagen pa flitets beskhet.

Nasta vecka bar det av till Tollsjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,