Töllsjö i Japan

lördag 26 juli 2008

I mitt kvarter

Pa vag hem haromdagen mottes jag utav detta sallskap.
En mystisk formation japanska kvinnor, mitt i vagen.

Det fnittrades ivrigt och paraplyerna stod som romarnas skoldar i Asterix&Obelix, tatt ihop, omojligt for insyn.

"De planerar for forsaljning"
Sade min fru kort.
Det var alltsa till hemmafruar forkladda forsaljare, i full rekognisering i mitt kvarter.

Kommer en sadan hem till oss hoppas jag frugan ar hemma, jag skulle nog bli paprackad vad som helst.
Japanska kvinnor kan med hjalp utav endast en kam bli forvandlad till prinsessa med cocker spanielogon.

Det ar darfor Japan ar varldens nast storsta ekonomi.
Kvinnorna kan salja vad som helst till vem som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,