Töllsjö i Japan

söndag 16 augusti 2009

Ratteling the cages

Japan Augusti 2009

Har foljer en kortfattad rapport

- Jag "skakar om burarna" pa jobbet.
Ja det later battre pa engelska, och nar Batman sager det "I`m ratteling the cages". Jag ar trettio nu, jag gar mer uppratt. Faktum ar att nar jag steg ur sangen pa min fodelsedag knakade det till i ryggen. Jag blev ett snapp rakare i ryggen. Nu javlar tankte jag!

- Japanska sydkusten drabbas utav en serie jordbavningar anda ifran Shizuoka upp till Hokkaido.
Vid en utav dok jag och frugan under bordet for forsta gangen. Det var en lange ihallande bavning med epicentrum utanfor naturskona Shizuokas kust.

- Volleyball-Grand Prix spelas i Soul och hela Japan foljer det japanska damlandslagets kamp. Japanska damlandslaget ar fruktansvart bra! Dom ar svettiga, finniga och svar som borstbindare.

- Idolen och forebilden for japansk ungdom Sakai Noriko blev i veckan en tung merit i knarkspanare O. Hashimotos curriculum Vitae.
Sakai Norikos smak for hallucinogener och dans hamnade under en razzia i storre sken an de Tokyos discotek har att erbjuda.
Japansk mediabevakning av handelsen fick nationalidolbilden Sakai att fortvina snabbare an en brinnande Barbiedocka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,