Töllsjö i Japan

fredag 28 augusti 2009

Sverige

Nar jag gick hem ifran jobbet ikvall sa passerade megakopcentrat LaLaCity som slar upp portarna den 17 Augusti.
Nyoppnande Hennes&Mauritz ar ett utav trumfkorten och precis som i Italien blir deras tredje butik i det nya landet en fullkonceptsbutik i ett nybyggt kopcentra.

Nar jag gick mot stationen med vart gigantiska IKEA-hus i ryggen med gult och blatt avspeglandes i allt blankande och samtidigt hade H&Ms blodroda logga i en enorm skylt framfor mig,..... kande jag mig stolt! IKEA och H&M........ager Saitama.

I ovrigt hade jag spioner fran lokalkonkonkurrenten KALDI pa besok idag. De var kostymkladda (vilket racker for att forsta att de ar konkurrenter pa spionage, i Misato bar 79% hiphop eller trash-klader), skrev saker pa anteckningsblock och upptradde misstankt.

Bring em on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,