Töllsjö i Japan

torsdag 22 maj 2008

Mitt liv just nu.



Sa himla bra! Sa enkelt att uppdatera och skicka upp bilder!
Hoppas jag orkar uppdatera ofta.

Nufortiden bor jag och min fru i Shinmaruko, tillhorandes Yokohama. Shinmaruko ligger langs Toyoku-tag linjen vilket anses lite fint har i trakten. Har ar hyrorna hogre, restaurangerna fler och den nyfunna sopsorteringsgladjen ar mer utbredd.

Over Tamagawa river som flyter har i bredvid ligger Tokyo.

Mitt arbete ar pa IKEA Kohoku, ca 40 minuter harifran lagenheten som vi ser pa bilden, tagen i ett snoigt Januari. Var lagenhet ar den med halmmattor pa balkongen.

Pa jobbet saljer jag mobler och svensk mat samt sprider svensk kultur over mina kollegor och kunder.
Det ar sketaskoj men ibland ar jag rejalt frustrerad, vilket jag ser som ett friskhetstecken.

Vi hors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,