Töllsjö i Japan

fredag 23 maj 2008

Utan bok

En kvall pa vag hem ifran jobbet och jag har glomt min bok hemma pa nattduksbordet. Jag beslot mig for att filma mig sjalv och resultatet blev lite kornigt och kort men, det ar jag.
Jag laser en fantastisk bok utav Hasse Alfredsson som heter "Tiden ar ingenting".
Pa taget tar jag bara med mig "sakra" bocker. Alltsa bocker som jag inte kan brista ut i skrattanfall at.


Boken "Svalhalet" av Mikael Niemi kunde jag till slut inte ens oppna utav att brista ut i gapskratt. Jag vet inte vad det ar men ibland pa buss och tag samt andra allmanna platser kan man inte sluta skratta. Det blir extra svart att halla masken med alla bistra japaner omkring en pa morgontaget.

"Tiden ar ingenting" gav sken utav att vara en slaktskildring i oerhord missar men den overraskade mig flera ganger med enormt roliga episoder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,