Töllsjö i Japan

söndag 25 maj 2008

Pa bussen hem

Jag sitter i skrivande stund pa buss 41 pa vag till Okurayama, dar jag byter till 10min tag. Hela resan tar ca 30min.

Jag ser bister ut pa kortet ifran min buss men det togs i all hast.
Det finns tyvarr ett ganska stort problem i Japan med smygfotograferande manspersoner.
For att inte bli ansedd som knappgok tog jag fotot sa snabbt att jag inte han le.

Jag vill ju bara skriva om min buss.
Pa vag hem slinker jag nog in pa Humming och koper mig en birra. Humming ar ett utav de tva 24h oppna livsmedelbutiker jag har tillgang till inom 5min gangavstand.
Ja faktiskt ar dom fem om man raknar seven eleven obh dennes konkuremter.


Hur som helst har Humming 3Yen billigare Asahi clear, det nya sommarolet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,