Töllsjö i Japan

fredag 19 september 2008

Det var det...

Ja, da var Kohokuaventyret over.
Ett enormt handelserikt ar. Kanske det mest fargsprakande i mitt liv.

Igar fick jag presenter fran ovantade hall. Bland annat fjorton stycken ol-kuponger ifran vara halvtidsanstallda. Jag fick en flaska vin ifran matmor i personalrestaurangen. Sedan var det presentkort och brev.
Det var lite omtummlande.

Redan idag, dagen efter, borjar nasta aventyr.
Idag aker jag tvars over Tokyo till min nya butik for massintervjuer av nyanstallda.
Jag var sjalv pa en sadanhar massintervju, eller jobfair som det kallas, i april 2006.
Da blev jag intervjuad, jag anvande alla mina tio ord jag kunde pa japanska och fick jobb som halvtidsanstalld restaurangarbetare.
Nu ar det jag som skall intervjua.

Det ar jag riktigt stolt over!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Daniel. Vi är stolta över dej! Lycka till med jobbet i den nya butiken

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här tack,