Töllsjö i Japan

söndag 14 september 2008

Min telefon

Jag brukar blogga ifran taget eller bussen pavag hem eller ifran jobbet.
Men hur ser min telefon ut undrar sakert nagon! Jo det skall jag beratta.CASIO W61CA

CASIO slappte denna telefon tidigare i ar och den ar naturligtvis standardutrustad med 5 megapixels kamera, fri TV och Internet men det som gor den speciell ar nagonting annat.

Denna telefon ingar i CASIOs "Run & Walk"-serie. Den ar vattentat och innehaller en GPS-service som raknar ut hur langt du sprungit och pa vilken tid samt hur du ligger till i traningskalendern.

Jag har val inte anvant just den funktionen sa mycket om man sager sa. Det jag tycker ar trevligt ar displayen med de lustiga pingvinerna som uppdateras automatiskt efter hur vader och dygnsrytm andras.
Kolla kolla! Idag spelar dom fotboll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,