Töllsjö i Japan

tisdag 30 september 2008

Tva upptackter pa en dag

Promenerandes genom regnet i morse hittade jag en ny funktion pa min mobiltelefon. Man kan ta fyramegabites vidvinkelkort med den.
Det kandes som en minijulklapp sadar pa morgonkvisten, som en 10.000 Yenssedel i en undanhangd jacka eller en favoritfilm som startar precis nar man diskat, duschat och plockat undan sina klader over koksstolarna.

Den andra upptackten var pa jobbet. Jag vandrade omkring pa min nya arbetsplats och lyssnade pa Rolling Stones Street Fighting Man som spelades i hogtalarsystemet.
Jag kande mig peppad och jag kunde ta mig an varlden!

Vanta nu, Rolling Stones! Jag stannade upp. Vanligtvis brukar vi ha Robyn eller Anne Linnet i hogtalarna. Vad har hant?!

Sa kom dagens stora upptackt, man far ha med sig egen musik tills butiken oppnar den 19 November!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här tack,